Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 15 september 2014

Wat huis-en-tuin ditjes en datjes

Op pinterest zijn zulke geweldige foto’s en collages te vinden. Ik was al een tijdlang gek op dit soort verzamelingen van plantjes en mooie vazen/potten. Bij een van de foto's stond de naam 'plantenlab' en dat vind ik wel een erg leuke naam ervoor!
En met wat leuke vetplanten, blauwe potten en een bijzonder vissenbordje dat we dit jaar in een museum kochten, maakte ik dit leuke hoekje gisteren. Past helemaal bij de blauwe muur en blauwe gordijnen. 
Uit de tuin haalde ik de uitgebloeide lavendel weg en ook snoeide ik een stuk van onze eucalyptusplant. Leuk voor aan ons hemelbed, en het ruikt heerlijk. Daarbij bevordert lavendel een goede nachtrust en eucalyptus wordt vaak gebruikt bij verkoudheid (en daar heb ik nogal eens last van). Eens kijken of we verschil merken ;)
Omdat de familie uil even ‘op vakantie’ is, heb ik dit weekend gebruikt om het uilenhuis nog van twee lagen grondverf te voorzien. Het is al een stuk mooier zo! 
Kan niet wachten om het huis verder in te gaan richten en het te gebruiken voor de verhaaltjes. Fijne maandag!


2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk hoor jouw blauw hoekje, met eucalyptus kun je ook goed plantaardig verven.
Groet Thea

Mirjam zei

Wat een gezellig hoekje