Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 4 april 2014

Ontwerp 4: Olijke Octopussen

Op vier april nu het vierde ontwerpje dat ik aan jullie wil laten zien. En tevens het pakketje dat je kunt winnen via de reacties-give away. Voor uitleg over de give away klik hier 

Het pakketje bestaat uit deze drie olijke octopussen. Ze hebben elk een ander kleurtje en kunnen voorzien worden van een lintje. Leuk om neer te zetten of op te hangen.
Het is eigenlijk een klein en niet moeilijk te maken pakket, maar ik vond ze wel enorm schattig geworden. Morgen meer bruin, blauw en zandkleur... 

2 opmerkingen:

JoJo zei

Wat een liefjes zijn dit love love love

Unknown zei

Heel schattig zijn ze.
Gr, M-J.