Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 2 april 2014

Hippe huisjes - Zomerlaan 2

Vandaag kan ik jullie het tweede hippe huisje laten zien, namelijk Zomerlaan 2.
Dit hippe zomerhuis doet denken aan de hippietijd. Het heeft een felroze dakje, oranje kozijnen en is versierd met roze pailletten en mooie ruitjesstoffen. Het hartje boven de deur maakt dit vrolijke huisje helemaal af.
Morgen geen hip huisje, maar wel een ander zomers ontwerpje.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Weer een prachtstuk en heel zomerse kleuren.
Gr, M-J.

Margaret zei

O deze vind ik nog mooier.

Knutselpret zei

oh deze is ook errg leuk !!!!!

Unknown zei

Ik vind het een flower power huisje, voor de ouderen onder ons.
Groet Thea

Unknown zei

Wordt er direct vrolijk van, erg mooi gemaakt!
Had je eerste huisje gemist dus snel gekeken....leuke details ook, vooral het vogeltje.

WOLfje zei

De huisjes zijn lekker fris