Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 14 februari 2014

Lente & Valentijn

Het wordt echt tijd om de winterspullen eens op te ruimen. Tot nu toe heb ik steeds getwijfeld, wie weet komt er nog wel sneeuw en ijs. Maar ik denk dat de winterkast dit weekend toch echt vervangen wordt door de Imbolc- (vroege lente) kast. In huis voelt het al als de lente, met veel narcissen en hyacinten.
Eenvoudig Valentijnstafereeltje, dat ook na Valentijn nog een tijd kan blijven staan.
Ik werk sowieso heel graag met mooie kaarten om sfeervolle tafereeltjes te maken!
Mooie tulpen in twee tinten roze.
Deze chocolate chip cookies bakte ik voor vriendlief. 
Fijne Valentijnsdag vandaag!

Geen opmerkingen: