Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 10 december 2013

Kleine viltknutsels versturen

Hoewel Sint en Piet inmiddels het land weer uit zijn, mocht ik nog een beetje voor Sint spelen. Zo voelde het althans toen ik vanmiddag wat pakjes klaarmaakte om te versturen. Zoals ik een tijdje terug al liet zien had ik deze caviaatjes voor Carla  van de caviaopvang gemaakt. Vandaag had ik eindelijk tijd om ze met een briefje te versturen. 
Ook maakte ik een paar viltfiguurtjes voor de minikerstboom van een goede vriend van me die een nieuw huis en een nog kale kerstboom heeft.
Zaterdag maakte ik deze leuke hanger (een gratis patroon van Septemberspring). Die verstuurde ik met een kaartje naar mijn moeder. Inmiddels heb ik er nog eentje gemaakt voor aan mijn tas, omdat ik het zo’n schattig ontwerp vind.
Nala lag tijdens het inpakken lekker languit in het zonnetje op twee kussens. 
Leuk om zulke kleine dingetjes te maken en op te sturen, en hopelijk maak ik er anderen ook weer blij mee. 
Fijne dinsdag!

2 opmerkingen:

Knutselpret zei

leuk om even tussendoor te doen !!!

Ravelien zei

Ik weet zeker dat je kadootjes goed in de smaak zullen vallen, ze zijn erg leuk!