Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 23 juni 2013

Viltcadeautjes

Momenteel ben ik eens niet bezig met nieuwe ontwerpjes, maar met het uitwerken van alle patronen van de afgelopen tijd. Zeker als ik veel inspiratie heb, blijft dat vaak een tijdje liggen. Het is dan veel leuker om steeds weer iets nieuws van vilt te maken dan patronen inscannen, bewerken en uitwerken. Maar omdat ik het zo leuk vind wanneer anderen mijn patronen ook maken, ben ik bezig de achterstand weg te werken. Nog maar 1 pakket te gaan en dan ben ik weer bij!
 
Had ik jullie eigenlijk al laten zien wat een leuke uilenfamilie Patricia gemaakt heeft van het uilenfamiliepakket? http://decreatieveuil.blogspot.nl/2013/05/gezinsuitbreiding.html 
Tussendoor had ik wel tijd gemaakt om voor de verjaardag van mijn zusje iets kleins te vilten. Ik maakte deze paardenpaperclip en een hondje, omdat ze een eigen Haflinger heeft en ook dol is op honden.
Is ze niet schattig geworden?
 

Fijne zondag!
 

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind dat kleine hondje schattig, is het een eigen patroon ?
Groet Thea

Marie-Jeanne zei

Wat schattig,

gr M-J

WOLfje zei

Oh dat hondje, wat een schatje. Dat is idd een heel leuk kadootje om weg te geven! En je weet gewoon dat het goed ontvangen wordt.

* Haakjuffie * zei

hoe schattig!