Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 2 januari 2013

Gelukkig 2013!


Gisteren heb ik heerlijk een dagje niks gedaan, na alle kerstdrukte en oudjaar. Maar vandaag wil ik jullie allemaal nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2013 wensen!

 
 
Afgelopen jaar ben ik begonnen met mijn blog en sindsdien heb ik al ruim 80 berichtjes geplaatst en 45 volgers gekregen. Ik vind het heel leuk om telkens te lezen wat jullie schrijven, dus bedankt daarvoor! Ik hoop in 2013 jullie te kunnen inspireren met mijn ontwerpjes en natuurlijk zelf geïnspireerd raken door al het moois op jullie blogs.

Liefs,
Nanaya

5 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Voor jou ook een gelukkig en creatief 2013! Lieve groetjes, Barbara

Knutselpret zei

Een fijn en creatief nieuwjaar.
Lieve groet Albèrtje

Betsy zei

Ik wens jou ook een gelukkig en gezond jaar toe en veel plezier met creatief bezig zijn en bloggen.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Ravelien zei

Dat 2013 maar een fijn en creatief jaar mag worden!
Groetjes

Unknown zei

Voor jou ook nog een gezond en creatief jaar gewenst.
Je koningen op je vorige blogpost zijn echt prachtig geworden.
Groet Thea