Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 23 januari 2013

Bollen onder de grond


Deze lieve bolletjesdame komt uit een pakket van Pop en Plank. Het was soms even lastig om precies te vinden wat waar stond in de beschrijving, maar dit bolletje is alvast klaar. Ze zijn wel heel erg leuk om te maken. Ik ben een jaar geleden begonnen met het maken van popjes met alleen wol, dus het was leuk om de zachte strengen lontwol weer door mijn handen te laten gaan. De andere twee hoop ik voor Imbolc af te hebben.
 
Ik ben ook bezig geweest met wat fotolijstjes, maar die laat ik jullie de volgende keer zien.

2 opmerkingen:

Knutselpret zei

lief !!!!

De Jaartafel zei

Mooi dit bolletje in aardekleuren.
En wat zal het er straks boven de grond weer fleurig uit zien met al die bloeiende bolletjes.
Dag, Ariane