Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 27 november 2012

Give Away - Imbolc's Bungel Baby's


De laatste weken waren erg druk, zowel op mijn werk (toetsweek en bergen nakijkwerk) als met de Sinterklaasvoorbereidingen (lekker winkelen en inpakken). Maar nu heb ik hopelijk doordeweeks weer wat meer tijd om te lekker te knutselen. Ik heb nog zoveel leuke ideeën die liggen te wachten om gemaakt te worden.

Omdat het bijna Sinterklaas is en om te vieren dat ik vanaf vandaag ook pakketjes van Pippilotta in mijn webwinkel kan verkopen, werd het weer eens tijd voor een Give Away.


Je kunt een compleet pakketje winnen om deze schattige Imbolc’s Bungel Baby’s te maken. Het enige wat je hoeft te doen is een berichtje achterlaten! De Give Away loopt tot 5 december en op 6 december zal ik de winnaar bekend maken.

 
Deze lieve Bungel Baby’s zitten nog veilig verstopt in hun boontjes. Langzaamaan scheurt ieder boontje open en komen de baby’s eruit. Zijn het geen schatjes?
Fijne dinsdag!

13 opmerkingen:

Ravelien zei

Dan ben ik de eerste die mee wil doen met je Give Away :) Schattige bungel baby´s! Groetjes

Knutselpret zei

oke dan ben ik de tweede die graag mee wil doen ze zien er o schattig uit
Groetjes Albèrtje

Koe & ko zei

Bungelende bengel baby's, daar doe ik graag aan mee!

Unknown zei

Wat een leuk setje!
Ik doe graag mee aan je give a way

Groetjes Jo

vrouw Hommel zei

Ik doe ook graag mee, vind ze lief , de bungelende bengel baby's,

WOLfje zei

Leuk hoor! ik doe graag mee. Heb ook even in je winkeltje geneusd, begint al aardig uit te breiden he?

softearthart zei

Oh so lovely, cheers Marie

Altyd Wolkom zei

Wat een schatjes. Ik doe graag mee.

Groetjes Anja

cieltje zei

Wat 'n ontzettend leuke poppetjes, daar loot ik heel graag voor mee. Ik volg je en ga duimen.
Groeten CiliaB

Anoniem zei

Wat een dotjes zeg! Ik zou ook graag willen meedoen aan je give-away :)

Groetjes, Danielle

Mirjam zei

Wat een lieve leuke babydotjes. Ook ik doe dan graag mee.

Groeten, Mirjam

madebyme zei

Wouw! SUUUperleuk!
Ik doe graag mee!

Groetjes,
Melanie
ma-de-by-me.blospot.com

Unknown zei

Wat een lieve poppetjes! Ik heb nog nooit een poppetje van vilt gemaakt, maar met dit pakketje zou ik het erg graag eens willen proberen. En ook zo mooi toepasselijk, we verwachten in het voorjaar ons nieuwe kleinkind, deze lieve Imbolc baby's zouden heel mooi staan in de babykamer. Ik doe dus ook graag mee met deze Give Away.

Liefs van Ria Lanser