Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 26 oktober 2011

Heksengezelschap

Wat hebben we een heerlijke (late) nazomer zo. Vandaag een eind met de honden gaan wandelen en binnen in het zonnetje aan de slag gegaan met allerlei knutsels. Omdat Samhain (Halloween) dichterbij komt, vond ik het wel tijd om mijn heksenverzameling aan te vullen. Zondag had ik Heks Hobbie natuurlijk al gemaakt en nu was het tijd voor een eigen creatie. Naast pakketjes maken vind ik het ook altijd heerlijk om met naaldvilten aan de slag te gaan. Zo bijzonder hoe je van alleen wat wol een 3D vrouwtje kunt maken. Eerst een mooi frame gemaakt van lange pijpenragers…


…en daarna bekleed met een dikke laag lontwol in verschillende paarstinten. Met alleen paars was ze toch wat kaal en de oranje accenten geven net wat meer kleur aan mijn heksje. 

Geen opmerkingen: