Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 16 december 2023

Teckels - Kerstwandeling met alpaca's

De egels uit de herfstserie laten tijdens hun wandeling door de regen een teckeltje uit. Maarja, als een teckel de hoofdpersoon van een nieuwe seizoenenserie wordt… wie moet die dan gaan uitlaten tijdens een kerstwandeling?

Gelukkig waren we deze zomer bij zorgboerderij Wilgenhart waar je niet alleen met alpaca’s kon knuffelen, maar er ook mee mocht wandelen. Sindsdien zat dit idee al in m’n hoofd.

Nog even met de alpaca’s wandelen, voor het kerstdiner begint. Teckel heeft haar mooiste jurk al aan, versierd met kerststerren. Ook de alpaca’s zijn in kerststemming met hun mooi versierde dekjes. Klaar om de kou te trotseren en een gezellig wandeling te maken.

Wat meer foto's van de teckel:

En van de alpaca's:

Je kunt het patroon of pakket bestellen in m'n Etsy-shops. Nog net op tijd voor Kerstmis, zeker wanneer je het als PDF-patroonblad bestelt. En anders is het een heerlijk werkje om tijdens de kerstdagen tussen alle festiviteiten door aan te beginnen. Alvast voor volgend jaar.

Je vindt het complete viltpakket hier: https://feltfolkdesigns.etsy.com/listing/228814355

En hier kun je direct het PDF patroonblad downloaden: https://feltfolkpatterns.etsy.com/nl/listing/1637151917/teckel-kerstwandeling-met-alpacas-pdf

De teckel gaan jullie zeker nog terugzien, want die staat centraal in de winterpakketten van de seizoenendierenserie.

1 opmerking:

Legzo zei

Je post was fantastisch! Je ideeën zijn intrigerend. Ga zo door en schrijf meer!