Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 21 mei 2018

AVG - privacywetgeving

Volgende week treedt de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in werking. Deze schrijft voor dat elk bedrijf een privacyverklaring opstelt, waarin je kunt lezen hoe ik omga met je persoonsgegevens. In onze digitale maatschappij worden er heel wat gegevens van je opgeslagen, verwerkt en soms zelfs verkocht. Toch wel belangrijk dat iedereen aan wie jij jouw gegevens overhandigt, hier zorgvuldig mee omgaat.
Ben je benieuwd hoe ik met jouw gegevens omga? Download dan hier het document: Privacyverklaring atelier het Uilenhuis

Geen opmerkingen: