Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 30 augustus 2013

Dieren ditjes en datjes

Welkom aan de nieuwe volgers en bedankt voor alle leuke reacties op de give away! Super om te lezen dat jullie graag mee willen doen :) Voor degene die nog mee willen doen; het kan nog tot volgend weekend.
Verder in dit blogje wat dieren-ditjes-en-datjes.
Met Nomi gaat het gelukkig goed na de operatie. Ze is weer helemaal de oude.
Gisteren hebben de cavia’s er twee nieuwe vriendinnetjes bij gekregen. Bij mijn ouders hadden ze een nestje liggen en deze twee vond ik wel erg schattig. Normaal gesproken haal ik alle cavia’s uit de opvang (er zijn zoveel leukerds op te halen die anderen niet meer kunnen/willen verzorgen), maar het is ook wel eens leuk om twee jonkies in het hok te hebben. Ze brengen al flink wat leven in de brouwerij.
De zwarte heb ik Gita (van gitzwart) genoemd, de andere Ginger. Cavia’s die tegelijk bij de groep komen, geef ik meestal namen met dezelfde voorletter. De caafs uit de laatste groep (van een kinderboerderij die van ze af wilde) heten bijvoorbeeld Bibi, Bijoux en Bella.
De twee schaapzusjes (met dit haar zijn het net schaapjes toch?) beginnen al echt oud te worden. Volgens mij horen ze een stuk slechter en het duurt tegenwoordig een tijdje voor ze door hebben dat ik ze kom voeren. Wel grappig dat ik nu bij de witte ‘schaapjes’ ook een zwart ‘schaapje’ heb, want ik verwacht dat Gita ook zulke schapenkrulletjes zal krijgen.
Isabella
 
Muffin en Honey
De twee schaapjes en in het midden Sara
Bella
Verder heb ik nog wat egeltjes bijgemaakt. Ze zijn superleuk om te maken en erg schattig. Voor het jonkie heb ik het patroon wat verkleind. Ze staan nu gezellig met z'n drietjes op mijn bureau.
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

Margaret zei

Fijn dat het weer goed gaat met de hond. Maar hoeveel cavia's heb je wel niet. Ze zien er wel schattig uit.

Arina zei

zo jij heb een berg caafjes en ik vond dat ik er al veel had (7)

* Haakjuffie * zei

oooooooooooh, wat een lieve foto's van je diertjes!!! zooo cute!
En je egeltjes, zo leuk gemaakt... daar droom ik van hoor <3 xxxx