Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 6 oktober 2012

Herfstboom


Mijn buffetkast (oftwel mijn seizoenentafel) was nogal karig aangekleed voor de herfst. Omdat het door de vele regen geen weer is om spulletjes in het bos te verzamelen, ben ik wat lentepakketjes in herfstsfeer gaan maken. Zo heb ik van de Bloesemboom een echte herfstboom gemaakt, met bruine takken en blaadjes in verschillende tinten bruin, geel en groen.
Het is een leuk en eenvoudig pakketje en de boom staat erg leuk op de herfsttafel.
 

1 opmerking:

Barbara Oudejans zei

Het ziet er weer heel leuk uit, Nanaya! Lieve groetjes, Barbara