Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 18 september 2012

Weermeisjes


Zoals ik in mijn vorige berichtje al had geschreven, ben ik bezig met een weerpakketje. Er zijn inmiddels 3 weermeisjes af en ik vind het wel leuk om alvast wat te laten zien. Een meisje zit op een sneeuwwolkje, eentje op een donderwolk en eentje hangt aan een bliksemschicht. Echt een pakketje voor een gure herfstmaand dus.

Helaas wilde mijn camera niet echt meewerken en zagen de foto’s van de hangende meisjes er wel erg duister uit (al past dit wel bij de wolkjes).
Op deze foto zijn de kleuren beter te zien. In totaal moeten het 5 meisjes worden, met 5 kleuren vilt: paars, donkerpaars, geel, wit en grijs.
Vrijdag hoop ik ze allemaal af te hebben!

1 opmerking:

Barbara Oudejans zei

Ze zijn hartstikke leuk, Nanaya! Lieve groetjes, Barbara